Ste učiteľ, ktorý sa snaží vytvoriť inkluzívnejšie a podpornejšie prostredie v triede? Cítite sa niekedy neisto, ako zapojiť žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, alebo tých, ktorí zažili traumu? Náš kurz vám poskytne praktické stratégie a sebadôveru, aby ste svoju triedu premenili na priestor, v ktorom sa môže dariť každému žiakovi.
Kurz sa zameriava na vytváranie inkluzívneho prostredia, zohľadňujúceho traumu, pričom spája teóriu s praktickými vyučovacími technikami. Získate cenné poznatky o vplyve traumy na učenie a zistíte, ako vytvoriť príjemné prostredie pre všetkých študentov, vrátane tých so špecifickými potrebami, ako je dyslexia. Naším cieľom je vybaviť vás zručnosťami, ktoré vám umožnia nielen zvládnuť náročné správanie, ale aj vytvoriť pozitívnu atmosféru v triede, ktorá podporuje rast a angažovanosť. Kurz sme navrhli tak, aby bol dynamický a interaktívny, s množstvom príležitostí na diskusie a praktické cvičenia. Počas celého kurzu budete dostávať individuálne poradenstvo a spätnú väzbu, aby ste mohli bez problémov integrovať naučené techniky do svojho vyučovania. Na konci kurzu budete pripravení s istotou podporovať každého študenta s ohľadom na jeho potreby.
Hlavné témy kurzu
• Pochopenie inklúzie: Definície, mýty, výzvy a prekážky • Budovanie inkluzívneho prostredia: Praktické nápady na vytvorenie podporného vzdelávacieho prostredia • Špecifické potreby pri učení: Zameranie na dyslexiu a účinné metódy jej riešenia • Motivovanie nemotivovaných: Stratégie na prekonanie blokov v učení a zapojenie všetkých študentov • Zvládanie náročného správania: Techniky na pochopenie a riešenie problémového správania v triede • Vplyv traumy na učenie: Neuroveda a jej praktické aplikácie do vyučovania • Starostlivosť o seba: Význam sebaregulácie a starostlivosti o seba pri zvládaní stresu v učiteľskej profesii • Používanie jazyka na riešenie konfliktov: Efektívne techniky deeskalácie konfliktov a podpory inklúzie • Tvorivé aktivity: Nástroje na rozvoj sociálnych a emocionálnych zručností žiakov • Spolupráca s rodičmi: Komunikačné stratégie pre efektívnu spoluprácu s rodičmi
Kurz je určený pre učiteľov a vychovávateľov všetkých vekových skupín, ktorí sa stretávajú so žiakmi s emocionálnymi alebo behaviorálnymi problémami. Ak chcete vytvoriť inkluzívnu triedu, zohľadňujúcu traumu, a cítiť sa sebavedomejšie vo svojej schopnosti podporiť každého žiaka, tento kurz je pre vás.
V roku 2020 sme ako prvá jazyková škola na Slovensku získali medzinárodnú akreditáciu od EAQUALS a doteraz sme na Slovensku jediní. EAQUALS je garantom kvality jazykového vzdelávania pre školy v medzinárodnom prostredí.
Marie Delaney je nielen skúsená učiteľka, ale aj pedagogická psychoterapeutka, školiteľka a autorka so sídlom v Crosshavene, Cork. Zameriava sa na hľadanie praktických riešení, ako zapojiť do učenia aj tých študentov, ktorí sa cítia odlúčení alebo „nezaangažovaní“. Marie vždy vychádza z presvedčenia, že teória by mala byť aplikovateľná na reálne situácie v triede. Jej publikácie zahŕňajú knihy „What Can I Do With the Kid Who?" (2010) a „Attachment for Teachers“ (2017), obe vydané vo Worth Publishing, a knihu „Into the Classroom: Special Educational Needs” (2016), vydanú Oxford University Press. Marie je tiež spoluautorkou materiálov o inklúzii pre British Council.
Pre všetkých naších klientov poskytujeme služby
Kurz s Mikom a Andreou mi dal naozaj veľa do mojej učiteľskej kariéry/praxe a osobného života. Som veľmi vďačná, že som mala možnosť ho absolvovať a spoznať toľko úžasných ľudí. Realizácia workshopov, kvalita obsahu, aktivity, ubytovanie, strava a, samozrejme, prístup školiteľov boli na naozaj vysokej úrovni.