Podľa Paola Freireho (1921–1997) je vzdelávanie formou dialogického skúmania, pri ktorom sú vedomosti sprostredkované, nie „vlastnené“ učiteľom. Na tomto interaktívnom stretnutí budeme diskutovať o tom, ako by mohla Freireho koncepcia dialogického vzdelávania fungovať v súčasnej triede ELT. Preskúmame sériu praktických aspektov, ktoré treba zohľadniť pri vytváraní, rámcovaní a riadení kritickej diskusie, ako aj to, ako reagovať, keď veci nejdú podľa plánu. Účastníci budú vyzvaní, aby sa zamysleli nad aplikáciou týchto participatívnych stratégií so svojimi žiakmi a premenili svoje triedy na miesta osobného aj kolektívneho skúmania, ktoré otvárajú priestor pre spoločenské zmeny.
Kedy: 20. novembra, 16:30 – 17:30 hod. stredoeurópskeho času
Kde: Online/ZOOM
Rose Aylett je nezávislá konzultantka pre odbornú prípravu a lektorka CELTA so sídlom v Liverpoole. V oblasti ELT pôsobí už takmer 20 rokov a dlhodobo sa profesionálne venuje témam kritickej pedagogiky, globálneho občianstva a vzdelávania v oblasti sociálnej spravodlivosti. Pravidelne vystupuje na národných aj medzinárodných konferenciách, kde prednáša o výučbe kontroverzných tém, podpore kritického dialógu v triede a integrácii kritických perspektív do ELT.
Potvrdzujem, že som si prečítal a informoval som sa s VOP
Súhlasím so spracovaním osobných údajov na marketingové účely. Viac info
Potvrdzujem, že mám viac ako 16 rokov