Aj tento rok sme sa rozhodli podporiť konferenciu ShopComm, ktorá je určená nielen e-shopom, ale všetkým, ktorí predávajú cez internet a chcú sa dozvedieť, ako to robiť čo najlepšie.
Konferencia prinesie 14 spíkrov a know-how, ako sa odlíšiť od konkurencie, dosahovať vyššie zisky a zlepšiť zákaznícky servis. Akcia sa koná v štvrtok 25. októbra 2018 v Hoteli Color v Bratislave.
O svoje know-how sa podelia zástupcovia štyroch e-shopov ocenených v súťaži ShopRoku – Notino, Armyoriginal, Bubulakovo a Nay. Značka dizajnových stoličiek Neseda sa podelí o svoj úspešný príbeh, ktorý sa práve nachádza vo fáze zahraničnej expanzie.
Kľúčovým predpokladom pre úspech online aktivít je odlíšiť sa od konkurencie. Michal Král z portálu Pricemania, ktorý pracuje pre najväčších hráčov na trhu, prezradí, ako si zanalyzovať konkurentov.
Slovenská podnikateľka a konzultantka žijúca v Austrálii Silvia Myers poradí, ako sa vyrovnať s tromi najvážnejšími problémami e-shopov – vysokými nákladmi, nízkymi ziskami a klientmi, ktorí sa nevracajú.
Spojenie psychológie a marketingu sľubuje prednáška od Mindworx, ktorá pomáha firmám poštuchnúť klientov tam, kde ich chcú mať.
Program akcie nájdete na www.shopcomm.eu/program, registrovať sa môžete na www.shopcomm.eu/registracia.
Na konferencii ShopComm vystúpia tento rok aj spoločnosti DPD, IPSOS, NEOSHIP a RIESENIA. Organizátorom je FUSION, generálnym partnerom PRICEMANIA, hlavnými partnermi DPD a NEOSHIP, partnermi WEBGLOBE – YEGON, THE BRIDGE, BIZNISWEB a RIESENIA.COM.