Poďte s nami na skvelé divadlo v angličtine!

30. sep 2017 | aktuality Bridgin'Drama | © 2017 the Bridge s.r.o.

Hitler and Hitler prvý krát v Bratislave.

Už túto sobotu bude mať na Malej scéne STU slovenskú premiéru vynikajúca fraška na motívy kontroverznej hry ruského autora Konstantina Kostenka – Hitler and Hitler.  Režisér Oliver Micevski dal dohromady fantastických hercov na čele s  Christianom Hartingom, ktorý je známy z oscarového filmu „Saulov syn“. Spolu so Sarou Klimoskou a Roderickom Hillom ponúknu trochu inú perspektívu na „Mein kampf“ a Hitlerove prejavy.  Sugestívna  koláž  plná bujarej fantázie nám pripomenie, že Hitlerov tieň je v našej spoločnosti stále prítomný. Pri súčasnej  spoločenskej a politickej situácii by si to mal na Slovensku pozrieť každý. A povinne.

Téma, ktorá rezonuje aj v našich životoch, v podaní vynikajúcich hercov a samozrejme v krásnej angličtine :) A pre všetkých študentov the Bridge za zľavnenú cenu 10€! Rezervácie na recepcia@thebridge.sk 

Kedy: 7. október 2017 o 19:00

Kde: Malá scéna STU

Viac info: http://bit.ly/2fLcLQT

Facebook Event

 

*****

DIRECTOR: Oliver Micevski (MK)
CAST: Christian Harting (DE), Sara Klimoska (MK), Roderick Hill (DE)
STAGE DESIGNER: Orsolya Vadasz (HU)
COSTUME DESIGNER: Oliver Micevski (MK)
LIGHT DESIGNER: Peter Gesierich(DE)
PRODUCER: Sara Bocz (HU)
PHOTOGRAPHER: Peter Gesierich (DE)
TRANSLATOR: Ivana Mickoska (MK)
GRAPHIC DESIGN: Diana Bata (HU)

*****

„Hitler and Hitler“ is surrealistic farce, based on the play by the controversial Russian author Konstantin Kostenko, which won the Russian Drama Award Competition in 1995.

It is not classical biographical performance about Hitler, it is rather collage of artistic reflections on the book „Mein kampf“ and Hitler’s table talk, filled with rich imagination and vivid fantasy.

Berlin based actors, led by Christian Harting, known for his role in the Oscar wining „Son of Saul“ together with the Macedonian director Oliver Micevski created „Hitler and Hitler“ a performance which offers different perspective than the established one, and create new, yet painfully recognizable portrait of the paranoid dictator.

Hiler’s image is universal and remains relevant in todays political context, which makes the performance sound like a political, aesthetical and moral challenge in the times of far left and far right populist, demagogic and authoritarian governments.